Sök Sök på hela TimraHus.se

Hoppas på det bästa

Behöver alltså nödvändigtvis handla om timring. Ordet är fritt mao =)

Moderatorer: Tjalle, TW, Pelle

Hoppas på det bästa

Inläggav Henke » 2008-11-11 19:36

Hejsan grabbar och tjejer för den delen=)
Har suttit och läst i detta forum en längre tid och reagerat över att det inte är sån aktivitet, hoppas jag har fel! :?

Det ska bli riktigt trevligt att diskutera lösningar och problem angående timring. 'Här hemma är det brorsan och jag som håller på med en liten stuga, den är på 15 kvadrat i sex tums blocktimmer.

Är det något ni undrar över så är det bara att fråga.
/Henke
Henke
Kung
Kung

Hoppet är kvar

Inläggav Tjalle » 2008-11-16 11:27

Hej Henke :D

Ja det är kanske till en viss del som du skriver med aktiviteten,som inte är så där väldans hög som man vill önska.Kul och trevligt, att höra om stugan du håller på med,jag bygger själv ofta med blockat timmer.

Så du är väldigt välkommen att diskutera lösningar och problem där du säkert hitta en tråd på forumet som passar in, eller gör du en som du tycker passa in för ditt bygge,vi hänger på i diskutionen, så lycka till.

Mvh Tjalle :D
Tjalle
Administrator
Administrator

Inläggav TW » 2008-11-16 19:47

Välkommen Henke!

Ditt bidrag till aktiviteten behövs!
TW
Administrator
Administrator

Aktivitet

Inläggav Henke » 2008-11-16 21:06

Hejsan på er alla, ja visst skulle det vara roligt om det blev bra snurr här i forumet!

Tror det skulle glädja alla mer eller mindre=) många gånger går man runt hemma och funderar och har ingen att fråga vid problem, så det är super att forumet finns.
Blir nog att spendera lite tid här framöver.
Ha det gott /Henke
Henke
Kung
Kung

Glädjande

Inläggav Tjalle » 2008-11-18 20:29

Jag är en av dom som blir väldigt glad :D att hör att du vill lägga lite tid på timmerforumet,du behövs med dina innlägg, som ej behöver vara om timmerbyggen.Det finns så mycket roligt,och gemensamt att skriva och skoja om,så kör på, och känn dig hemma :roll:
Tjalle
Administrator
Administrator

Inläggav Henke » 2008-11-19 18:20

Klart det är roligt om det blir lite fart :D Jag känner mig redan som hemma här 8)

Har hittills fått svar på mycket jag funderat på så det är superb.
Finns många bra och vettiga användare här och visst ska det skojas å diskuteras mycket annat än timring när andan faller på.
/Henke
Dalarna
Henke
Kung
Kung

Hoppas

Inläggav Tjalle » 2010-03-22 17:07

Jo det får vi väl hoppas på det bästa med aktiviteten på forumet, nu när våren börjar närma sig och vi kanske kan se över våra projekt :D

Så vi får ha en önskan om att det blir högre snurr framöver, än det har varit i vinter :? då hoppet är det som överger
oss sist,om vi skall hoppas på en fortsättning, med diskusionerna och inläggen här :)
Mvh Tjalle :D
Tjalle
Administrator
Administrator

Återgå till Ordet är fritt