Sök Sök på hela TimraHus.se

Tack för förteoendet!

Vad kan vi ändra på och göra bättre? Saknas kanske en kategori? Hjälp oss att bli bättre genom att dela med dig av din åsikt.

Moderatorer: Tjalle, TW, Pelle

Tack för förteoendet!

Inläggav Tjalle » 2007-04-15 19:31

:D Jag tackar för detta förtroende som moderator Pelle.
Jag är hedrad för din uppmärksamhet,har kanske ej skrivit så mycket här ännu,men jag kan ju lägga på ett "kol till. Mvh Tjalle :D
Tjalle
Administrator
Administrator

Inläggav Pelle » 2007-04-16 18:30

Inga problem vettu :D
Användarvisningsbild
Pelle
Administrator
Administrator

Re: Tack för förteoendet!

Inläggav Tjalle » 2014-05-25 23:09

Hej där ! Nu är är jag kanske mer taggad för det förtroende, då jag har mer och förmedla under bortavaron.Man bygger ju upp en bredare kunskap under tiden som är mycker viktig att få lära ut till dom som inte hållit på så länge som vad jag gjort Tack Pelle! jag skall skärpa mej, för det är ju roligt med gott resulat!MVH Tjalle.(skrev lite under tåden hej) :roll:
.
Tjalle
Administrator
Administrator

Re: Tack för förteoendet!

Inläggav Pelle » 2014-05-26 08:11

Tjalle skrev:Hej där ! Nu är är jag kanske mer taggad för det förtroende, då jag har mer och förmedla under bortavaron.Man bygger ju upp en bredare kunskap under tiden som är mycker viktig att få lära ut till dom som inte hållit på så länge som vad jag gjort Tack Pelle! jag skall skärpa mej, för det är ju roligt med gott resulat!MVH Tjalle.(skrev lite under tåden hej) :roll:
.

Låter toppen Tjalle :)

Ju fler Ideella vi kan vara, desto bättre blir det för alla andra personer som har frågor, är intresserade eller söker kunskap samt information - om timmerhus och dylikt.

Jag passar även på att tacka alla andra som hjälper till att sprida information och kunskap helt gratis här på forumet, genom att offra sin tid för andra. Det är beundransvärt, så ett stort tack till Er!
Användarvisningsbild
Pelle
Administrator
Administrator

Återgå till Ris och ros